نشست هم‌فکری در ICAN در حوزه نانوکامپوزیت پلیمری

ایستاپلیمر / اخبار / نشست هم‌فکری در ICAN در حوزه نانوکامپوزیت پلیمری
نشست هم‌فکری در ICAN در حوزه نانوکامپوزیت پلیمری
3 اسفند 1396

به دنبال برگزاری نشست‌های هم‌فکری در حوزه نانوالیاف و استقبال جامعه دانشگاهی از این جلسات، مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN)، دومین سری نشست‌های مشترک خود را در زمینه نانوکامپوزیت پلیمری آغاز کرده است. اولین نشست روز پنجشنبه مورخ ۳ اسفندماه ۱۳۹۶در محل این مرکز مستقر در سازمان‌های پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد. در همین راستا دو نشست دیگر در روزهای چهارشنبه ۹ اسفندماه و پنجشنبه ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد.

در این جلسات با هدف استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص دانشگاهی و هدایت این افراد به سمت اجرای پروژه‌های صنعتی با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان نمایندگان شرکت پارسا پلیمر شریف، مدیر مرکز ICAN و کارشناسانی از ستاد فناوری نانو در کنار اساتید، پژوهشگران و فارغ‌التحصیلان حوزه نانوکامپوزیت پلیمری حضور دارند.

از جمله محورهای اصلی این جلسه معرفی مرکز ICAN، رسالت‌ها و سیاست‌های آن با محوریت تسهیل ارتباط میان جامعه صنعتی و دانشگاهی همچنین معرفی شرکت دانش‌بنیان پارسا پلیمر شریف و زمینه‌های همکاری بالقوه با این شرکت است. از دیگر محورهای این نشست معرفی مدل‌های همکاری فناورانه است که در ادامه با بازدید از تجهیزات مرکز و پلتفرم فناوری‌های آن برای شرکت‌کنندگان تشریح می‌شود. در نهایت این نشست، با تشکیل شبکه محققان حوزه نانوکامپوزیت از میان شرکت‌کنندگان در رویداد به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته‌ها

آخرین مطالب